onsdag 19 mars 2014

Lite bilder från min vardag i Italien/ Some pics from Italy

Jag är ju tyvärr så tråkig att jag inte sätter ut bilder på andra på nätet så inga bilder på Filomena eller familjen här nere...
Men dock mina andra vänner och fin natur.

I just don´t share photos of other people on the internet, so no photos of the family or Filomena here but you can at least see some pics of my other friends and a nice nature.

Cappariello heter denna vän... (vet dock egentligen inte hur det skrivs men uttalas som jag skrivit det).
This friends name is Cappariello (don´t know how to write it correctly but it´s pronounced as it´s written).


One of the smaller Water Buffalos. (The wiew from my room)
En av de mindre vattenbufflarna. (Utsikten från mitt rum)



Det hade regnat och regnat i flera dagar men så kom solskenet för en stund.
It had been raining and raining for many days but then it was time for some sun for while.



Leo, min vän som brukar vara ute och springa med mig på mina länkar.
Leo, my friend who usually is runing with me during my runs.


Palmer.
Palms.




Det var några bilder och så småningom kommer det lite mer bilder igen. Den sista har på något vis igen hamnat på snedden men nu får den vara så.
För er som jag har pratat med och berättat om min tid här i Italien så kan jag ju bara säga att det faktiskt är så att det regnade så gott som varje dag i januari och början av februari men så fort det höll upp och var sol så var jag ute med kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar