söndag 23 mars 2014

Mer bilder från Italien!/ More pics from Italy


Som sagt så har det regnat mycket här i Italien under hela januari och februari, sedan jag kom tillbaka hit nu efter min semester så har solen tittat fram varje dag men idag har regnet återkommit och ska enligt prognosen stanna i minst 4 dagar till./ As I told you erlier it´s been raining a lot here in January and February but since I´ve got back from my vacation the sun has been shining. Today though the rain is back and the prognosis says it will be raining for at least 4 days still!



Här brukar jag springa, ibland också bland åkrarna men på grund av regnet har det varit för lerigt och jag har i stället sprungit fram och tillbaka till grinden. På denna sträcka har jag alltså sprungit många kilometer.
Here I usuallyrun around, sometimes I also run beside the fields but cause of the rain it´s been to muddy there so instead I´ve been runing back and forward on this road. It´s a lot of kilometers that have been run on this road.











Som sagt så har det varit en hel del lera och detta är bara lite!
As I said it´s been muddy and this is just a little!



Mina vänner som lufsar efter mig!
My friends keeping me company.





Selfie med Leo... men han vill inte vara med...
Selfie with Leo but he doesn´t want to be in the pic!



Det var lite bilder till... Just nu är jag så trött så att jag inte orkar skriva mera... Nu blir det sängen för mig men jag återkommer igen!
Ha det bra alla ni!

This was some pics... Right now I´m so tired that I wont write anymore... Now it´s time for bed for this girl... But I´ll be back!
Wish all the best to all of you until then!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar