söndag 16 september 2012

Höst = handbolls start!

Nu är hösten här på riktigt! Hösten med sina härliga färggranna träd. Hösten med den härliga friska luften och dagar med höst regn och stormar men också dagar med sol och lite kvarglömd sommarvärme. Jaja, sommarvärme och sommarvärme men lite värme i alla fall!

Med hösten kommer så mycket annat också! Nu saknar jag tv:en. Alla serier och andra tv-program som börjar nu till hösten. Jag tror nog bestämt att jag måste fixa en tv, men får nu se hur det blir med det!

Sedan har handbollsmatcherna också dragit igång. Både här i Sverige och också hemma i Finland. Det kliar nog lite i fingrarna att börja spela igen och jag ska faktiskt vara med på lite träningar med damlaget här i Örebro, så vi får väl se! Kanske man inte kan hålla sig borta och att de vill ha en med så blir det kanske lite handboll för mig också!

Så mycket mera har jag inte att dela med mig just nu! Mestadels jobbar jag och där emellan gör jag för det mesta ingenting! Men det är mitt liv nu och här och jag försöker leva så gott jag kan.

Kram på er! Hoppas att ni får en bra vecka.

En hälsning från mig till er alla!
"Way of the world" med Tina Turner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar