söndag 7 oktober 2012

Datorstrul och uppryckning eller "ner" rotning!

Min dator strular där hemma, så jag får försöka ta tillfälle i akt då jag kommer till någon dator som fungerar.
Jag har mina egna teorier angående varför min dator inte fungerar denna gång. Min teori är att de swom håller på och kraschar officiella hemsidor här i Sverige också har bestämt sig för att jag är en så viktig person att de bestämmt sig för att krascha min dator!
Haha... Här kommer väl mitt schitsofrena/personlighetstörda jag fram än en gång!

Nå i alla fall så ni som läser denna blogg är kanske mera intresserade av vad som händer i mitt liv än alla mina underliga tankar. Men det kan ändå vara viktigt för er att veta att min dator inte fungerar och att det antagligen är största orsaken till att ni kanske inte hör av mig innan jag får det fixat eller köpt en ny dator.

Nu har jag i alla fall bestämmt mig för att börja göra något med mitt liv igen en gång. Jag har ju tränat lite nu som då men inget riktigt helt regelbundet. Men från och med nästa vecka kommer jag att börja på en massagekurs här i Örebro och sedan har jag planer på att börja träna handboll också. Jag har varit dålig på att ta mig tid att göra något och ändå är det enda som jag med säkerhet har här TID!

Ja det blev inte så mycket skrivet men lite information blev det i alla fall. Nu blir det sängen för jag ska faktiskt sitga upp igen om si så där 5-6 timmar.
God natt eller god morgon på er, beroende på när ni läser detta!
Ha det gott!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar