onsdag 17 oktober 2012

Systembolaget!

Vilken rubrik! Men nu har jag hittat systembolaget här i Örebro! Inte illa efter 4 månader i Örebro. Jag har nog förstört finska ryktet om att finnar super... Inte jag i alla fall... men det vet ni ju alla eller hur!

Och för att förstöra finska ryktet ännu mera så även om jag hittade systemet så gick jag inte ens in där utan fortsatte med annan shopping!

Annars har det varit ordentligt höstväder här, inte så roligt med att cykla fram och tillbaka mellan jobb och hem i regnskurarna. Imorgon ska det bli dags för vandring med några arbetskompisar, förutsatt att det inte är totalt ruskväder.

Från en sak till en annan så så har jag beställt en massagebänk så nu får jag börja sätta i praktiken det som jag lär mig på massagekursen.

Min dator är fortfarande krasch så jag får stjäla tid andra datorer då som då om jag får tid. Därför blir det inga längre inlägg och det blir inte så ofta med inläggen här heller... men jag ska försöka skärpa mig!

Ha det så gott alla ni!

kram

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du äntligen hittat var det ligger :) Hur går det med lägenheten då?
    kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, lägenhet... har jag nu skrivit på ett andra hands kontrakt var jag får bo i 6 månader... så jag har åtminstone tak över huvudet under vintern... sen kan jag ju bo i husvagn eller tält bara det blir varmare igen! hahaha...

      Radera