tisdag 10 juli 2012

Sommarväder, med allting på en och samma gång!

Igår kväll då jhag skulle cykla till jobbet passade naturen på att visa sin bästa sida.
Det regnade ett herligt varmt sommar regn och så åskade det till några gånger riktigt ordentligt. Solen sken och jag såg två regnbågar brevid varandra.
Härligt!

Sedan tycker jag att jag bara vill nämna att det känns väldigt roligt att så pass många är intresserade av att läsa vad jag skriver, som jag tidigare skrev så är det många som jag vet om att är in varje dag och läser. Min blogg tycks också ha en bredd då det gäller läsare från olika länder. Att folk i Finland och Sverige skulle läsa bloggen hade jag nog räknat med men så har också ställen som Åland (Finland), Tyskland, Belgien, USA, Ryssland och Storbritanien. Inte Illa!

Sedan har jag igen läst klart en bok. Boken heter "Om du kunde se mig" av Cecilia Ahern. Boken utspelar sig på Irland och handlar om en "osynlig vän" och en familj... Ja boken passade mig perfekt! Jag kunde till och med se mig själv lite grann i kvinnan som boken hadnlar om.
Nästa bok blir nu en med ett ämne som för mig tillbaka till gamla tider. Boken handlar om en manodepressiv person... Få se vad jag gillar den!

Hoppas att ni får en bra dag... Jag kommer att försöka sova bort denna dag, så för mig gör det inget även om det blir regn hela dagen lång... Bara jag först får cykla hem innan det börjar regna... Men för er alla som bara just har vaknat eller som kommer att vakna kan jag ju önska lite sol!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej på dig Jessica!Har nu läst alla dina blogg.Du kan skriva så bra.Jag bara övar här.Allt ok i Langansböle.Ja herregud det här syns ju i hela världen så nu skriver jag inte mera.Lycka till i Sverige.Många många stora kramar från Sirkka.

    SvaraRadera