onsdag 7 maj 2014

Internet avbrott/ A break using internet

Vi har värsta remonten här "hemma i Italien". Ingenting finns på plast och allt är intäkt lite här och där och i snart nu en vecka har jag inte haft något internet att tillgå!
Men tur så har jag min granne här och just nu har jag ännu en extra orsak att gå hem till henne eftersom jag måste kolla min e-post och annat på datorn!

På grund av avbrottet i internet kontakten har det blivit en paus med mina vardagsbilder men idag kommer då bild 4/5...


We have no internet at "home in Italy" right now so I have jet an other excuse to go over to my neighbors. My "pic of the day" have been resting for a couple of days but now I´m back!
Pic 4/5.


På grund av remonten har vi ätit lunch ute de två senaste dagarna och turligt nog har faktiskt solen visat sig!
Because they are fixing the house and it´s durty and noisy inside we have been eating lunch outside for two days now!
And luckely it´s been sunny!

En fin blomma i trädgården!
A nice flower in the garden!

Mitt dagsarbete... Idag tog kraften slut och yxan fastnade i trädstubben! Imorgon blir det att få loss yxan!
My work today...




Tack för idag... Nu tar batteriet slut... så det är dags att sluta och att vara lite social här också "in the real life" också!

Thank´s for today... The power of the computer is soon used up... so now it´s time to stop and be social...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar