onsdag 18 december 2013

Dag 38: Handbollaupplevelse/ Day 38: A Handball experience

Scroll down for English version:

Och äntligen en väl behövd vilodag. En dag bara för mig själv för att tanka energi, livsglädje och lust.
Först tog jag en länk och det kändes riktigt skönt att springa! Efter att jag sprungit satt jag ute med hundarna och hade det mysigt. Klappade och gosade och nu i skrivandets stund kom jag på att jag hade tänkt ta foton på hundarna och dela här men det har jag ju glömt så det får bli bilder då jag återkommer till Pontecagnano igen.

Sedan pratade jag i mängder, skrev e-post och "facebookade" jag hela dagen.
Ja, jag såg också på olika program på datorn och det som var väldigt speciellt var att jag såg en handbollsmatch där en målvakt spelade suveränt och det riktigt kliade i mina fingrar och jag ville så spela jag med.
Det här var den här dagen. Inget mer inget mindre men en väldigt välbehövlig dag ändå.
Ha det bäst alla ni!


And then a truly needed relaxing day. A day for only me, to gather all the energi, joy and content. First I went for a run and then I sat outside with the dogs and cuddled. Right now when I´m writing I realize I thought I would take a pic of the dogs but I have forgotten it so you will see pics later.

Then the rest of the day I spent talking to people, e-mailing and "facebooking" and I loved it!
I also watch different programs on my computer and a game of Handboll was extra ordinary cause one of the goalkeepers played a really good game and that got me in mood for playing a little Handball myself.
This was this day. Just a normal day, a really good day and noe I don´t have anything more to say so thank´s for this time.
Have a great day all of you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar