onsdag 15 augusti 2012

Det vackra vädret har anlänt till Örebro!

Oj, vad vi har haft fint väder här i Örebro de senaste dagarna!
Igår var en arbetskompis till mig och berättade lite angående olika cykelvägar var man kan cykla i Örebro, så efter jobbet cyklade jag lite här och lite där. Jag har faktiskt inte en aning om exakt var jag cyklade men på något underligt vis förde min inre kompass mig hem i alla fall och jag hittade nya banor och stigar att fara och springa på. Det vill säga i fall att jag kan hitta tillbaka dit igen. Idag var samma arbetskompis och visade mig ännu fler ställen var man kan springa och cykla. Örebro är nog en riktig cykelstad! Här är så fint.


Jag tänkte att jag nu ska sätta in lite bilder från den senaste tiden.

 Först lite bilder från Fredrikssund, Danmark.
En kran rinnande från luften!

Denna bild visar inte den egentliga storleken på denna smörgås! Den var gigantisk!



Solnedgång i Vikingabyn i Fredrikssund!









 




Lugnet före stormen hemma hos Veka!
Fest med de finska arbetskompisarna.

En trött tjej på väg tillbaka till Örebro!
Inhandlat från Finland. Mörkt finskt bröd! Mums, reisumies brödet har jag redan hunnit äta upp.




Jag har läst klart en bok också "God natt, finaste" heter den och är skriven av Dorothy Koomson.
En definitivt värd bok att läsa! Suverän och känslomässig!

Ha det gott nu, vänner! Det blev nu igen två inlägg på samma dag men då har ni väl lite att läsa och så hinner jag samla på mig lite mera att skriva om tills nästa inlägg! Ha det så gott och nu blir det på riktigt sängen. God natt!
PS: DU, just du! Ta hand om dig! Kram
God natt, finaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar