söndag 17 juni 2012

Lite lördagsmys!

Hmm... Ja efter en lång dag på jobbet så kommer jag hem vid 22.30-tiden och grannarna har fest för fullt.
Jag blir faktiskt inbjuden och det var väl tur att de inte visste att jag har finskt påbrå, för i så fall skulle jag väl ha förstört alla rykten som figurerar om "finnar" här i Sverige.
Jag tackade artigt nej, med orsaken att "Jag ska på jobb till kl: 7.00 imorgon" (vilket nog aldrig stoppat mig från att festa tidigare, men har man inte "fiilis" så har man inte.
Så istället för lördags party blev det lite lördags mys för mig själv. Ett glas vin, stearinljus, ett varmt bad och någon sorts "mud mask" för ansiktet.

Här kommer då två bilder från min lägenhet! Det finns dom som har frågat efter dessa bilder... Men man får ta lite i taget. Egentligen borde jag väl erkänna att badrummet är det enda som är helt och hållet i ordning, resten av lägenheten är ännu lite på hälft. Men för ni som känner mig borde detta inte vara någon större överraskning. Eller jaa, jag tänkte faktiskt idag att människor har säkert en gaska så olik uppfattning om mig, beroende på varifrån de känner mig.
Mina arbetskompisar ser mig nog antagligen som lite av en "kontroll freak" med ordning och reda... och ni mina andra vänner ja, vad ska jag säga... hmm... Ni skulle nog antagligen säga att jag är allt annat än en person med ordning och reda!

Fönstret i mitt badrum!

Mitt badkar!
Men efter ett skönt bad kunde man sova gott och idag har det varit full fart på jobbet igen, även om jag helst inte alls skulle ha stigit upp i morse.
Nu är det ledig dag som gäller för imorgon och ikväll tänkte jag ta mig in till stan till puben för att se på lite fotboll! Imorgon har jag bokat tvättstugan (för första gången), få se om jag får tvättmaskinerna att fungera... och torktumlaren...  Jag får väl uppdatera här imorgon angående hur det går!
Men nu är det fotboll som gäller så nu drar jag till stan!
Ha det så gott alla! Sköt om er!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar