tisdag 5 juni 2012

on silent wings...

on silent wings I´m sailing in to the blogg world... on silent wings like a fenix bird rising from the ashes!
But now it´s time to rise again!


Efter denna lite udda inledning så förklarar jag min blogg officiellt öppnad.
Nu kan jag inte göra annat än att inlägga att bloggen bland annat (till största orsak) fick sitt namn tack vare min stora idol, Tina Turner... och passligt nog, samtidigt som jag nu sitter här och skriver denna text så spelar de "What´s love got to do whit it" by Tina turner!
Ingenting kunde väl passa bättre, ja förutom "Silent Wings", då kanske!

Nå ja, nu till saken så är det så att jag har lovat mina vänner att jag ska skriva blogg. Detta för att alla som vill ska kunna följa med det som händer i mitt liv.
Efter att ha flyttat från den lilla staden Ekenäs i Finland till den lilla staden Örebro i Sverige så kommer jag genom denna blogg att hålla er upprättade i vad som händer i mitt liv. Jag kommer att dela med mig av tankar och funderingar som dyker upp. Jag ska varna er att det inte alltid är helt logiska tankar, så det är på egen risk ni läser denna blogg... men det kan jag lova er att tråkigt kommer det inte att bli!
Känner jag mig rätt så kommer inläggen att innehålla en hel del galet och innehållet kommer att kunna vara allt mellan himmel och jord!
Jag kommer att dela med mig allt från foton från områden jag rör mig på till "happenings" i Örebro...
Och om det är någon som har några önskemål angående saker ni vill veta så är det bara att skriva hit det!

Jag tror att detta första blogginlägg får räcka så här, men till sist vill jag bara passa på och tacka Paul "Pauli" "Kakke" Karlsson, en god vän och van bloggare, som hjälpt mig att komma igång med bloggandet!
Tack Pauli!
Hälsningar Jessica
Ps. Passligt till sist i bloggen så måste jag nämna att den här bloggen kommer nog antagligen att bli ganska full med inside things.... för nu passligt då jag skriver slutraderna här så spelas Roxettes " It must have been love" på radion och den passar in på flera olika sätt i mitt liv och Roxette är Roxette...

2 kommentarer: