fredag 9 november 2012

Bra med besök!

Ja, tänk att gällande vissa saker så ändrar man aldrig! Jag låter min omgivning vara som den är runt omkring och lever i min lilla fantasivärld. Så har det alltid varit och sedan då någon ska komma och hälsa på hos mig så blir det alltid att storstäda och jag lovar mig själv att så här ska det aldrig bli igen. Det är ju trevligt med rent och fint hem och så går det några dagar och så ser det ut så som alltid igen. I och för sig så har jag inte lika mycket saker nu som jag hade hemma i Ekenäs så riktigt lika ostädat blir det nog inte. Men nu då jag flyttat till min nya lägenhet så har jag inte riktigt kommit igång med uppackningen av alla lådor men nu då jag ska få besök ända från Finland har jag ju varit tvungen att fixa till så att det i alla fall ser beboeligt ut här hemma och det blir nog väldigt fint! Även om det är mycket kvar att göra ännu.

Nå, ja nu återstår då bara det sista och sedan ska det bakas lite och sedan blir det att uppsöka skatteverket för att göra flyttningsanmälan. Sen är det väl dags att ta sig till Resecentrum för att vänta på besöket!

Dagens Tina Turner låt, kom jag på, borde jag egentligen lagt med i James Bond inlägget. Det eftersom då Tina Turner verkligen har gjort en Bond låt och det skulle ju ha passat bra. Men nu kommer den istället!


1 kommentar:

  1. Nog såg det helt beboeligt ut :) I Alla fall nästan ;)

    SvaraRadera