söndag 4 november 2012

Nyinflyttad och Bond, James Bond!

Ja, jag kommer då nu i natt att spendera min första natt i min nya lägenhet. Jag har inte gjort så mycket här idag men det viktigaste är fixat. Tv:en är kopplad, även om den inte står på sitt rätta ställe. Datorn är kopplad och skype tycks fungera, så snart kan vi alla ha kontakt, prata med varandra och höra och se varandra. Det förutsätter att ni har skype också, fast det har väl i och för sig de flesta. Det är väl bara jag som inte har haft det på grund av min gamla dåliga dator!
Sedan har jag lagat mat också, så mycket mera har jag inte åstadkommit idag här hemma men det är bättre än ingenting.

Jag var och se på James Bond, Skyfall, filmen ikväll. Den var suverän men inget Jessica slut precis men det får man väl leva med. Det är ju mycket annat i livet som inte går enligt Jessicas önskemål.

Nu har jag ledig helg, så det blir (förhoppningsvis) lite upp packas och städas här hemma och sedan har vi en ny vecka igen!

Som jag lovade här tidigare så kommer jag att sätta in lite bilder från vandringen som jag var på tidigare! Fotona kommer att finnas under inlägget om vandring så om ni vill se några härliga bilder så får ni kolla in det gamla inlägget.

Sedan lovade jag ju också att det skulle komma Tina Turner låtar fram tills hennes födelsedag, så här kommer en låt igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar