söndag 4 november 2012

Missing you!

En ny Tina Turner låt!




Dagens tema blir nog saknad!
I dag har jag "skypat" och så kommer jag att "skypa" med vänner hemma i Finland! Jag som så har väntat på att få min nya dator och kunna börja "skypa" nu vet jag inte! Nu inser jag ju nog hur mycket jag saknar er där hemma! Fast samtidigt så finns det ju så många människor som jag saknar och det kan jag inte göra något åt. På grund av eller tack vare att jag flyttat hit till Örebro så har jag ju sett till att det finns ännu flera människor jag skulle sakna. Samtidigt så brukar jag ju säga att jag bär er alla med mig i mitt hjärta och det gör jag nog men ibland skulle man bara behöva få ge er alla en kram! Så kram på er!

Vad det här nu blev melankoliskt! Jag skyller på "den veckan i månaden", en gång igen! Denna gång har jag dock inte varit irriterad utan det har mera varit så att jag kunnat börja gråta för så gott som ingenting! Men sådant är livet ibland! Livet tar tvära kast och sedan så får man fortsätta leva igen!

Nu är det ju inte så att det är totalt ute med mig! Jag klarar mig alltid även om vissa dagar eller stunder blir gnatande! Då är det bara att ta itu med saker och ting och få tankarna på annat! Nu ska jag städa och plocka och fixa lite här i min lägenhet sedan ska jag faktiskt en sväng via jobbet för att öva mig på lite massage på några av mina arbetskompisar!

Ha det så bra alla ni! Ni är bäst! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar