tisdag 27 november 2012

Gårdagens inlägg idag!

Det här kommer lite sent nu. Egentligen borde jag fått till detta inlägg igår, men jag har jobbat mycket och sovit resten de senaste dagarna så nu först fick jag tid att skriva lite. Någonstans i världen är det väl ännu 26:te november och där kan vi ju ännu fira Tina!
Detta inlägg är alltså dedikerat till Tina Turner och som en avslutning på alla Tina Turner låtar jag delat här. Jag kommer nog i fortsättningen också att dela Tina Turner information här men nu blir det lite paus!
Två roliga grejer ännu gällande Tina Turners födelsedag (tycker jag i alla fall). En arbetskollega berättade att det tydligen alla dagar står i lokaltidningen några kändisar som har födelsedag just den dagen och den 26/11 hade det då stått att Tina Turner har födelsedag.
Sedan har jag velat säga till alla på jobbet! Vilken bra dag/ vilket bra datum den 26/11, Tina Turners dag... Men jag har fått hålla tyst för patienterna men en del arbetskolleger fick då i alla fall höra om den stora nyheten!


Tydligen var det en hel del fans som hade bestämt sig för att samlas på Tina Turners dag i Holland. Kunde kanske ha varit skoj att vara där men nu blev det inte så.
En liten rolig grej till! Det finns fans och det finns fans! Jag har min/mina konkurrenter! Jag undrar vem som skulle vinna? Men jag har ju aldrig varit närmare än i publiken i Helsingfors 2009. En dag  kommer jag kanske närmare än så! Och ni kan gissa att nästa turné hon gör, då kommer jag att vara där! Och jag kommer åtminstone ha en vän med mig på en av konserterna! ;) Det har jag blivit lovad!

 
Nu blir det lite sömn innan det blir jobb igen efter några timmar.

Idag har jag faktiskt också bestämt mig för att börja fasta! Det är inte första gången jag fastar. Jag brukar köra med en citron/sirapsfasta, som jag berättar mera om i nästa inlägg.

Och nu då dags för den sista Tina Turner låten, för November 2012 i alla fall!

"Stand by me" i en Tina Turner version!
Ha en bra dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar