onsdag 21 november 2012

Pepparkakor och städning!

Nu är sista plåten pepparkakor i ugnen. Degen var lite strulig och smulade sig samtidigt som den ändå var fet och kletig! Men pepparkakor blev det och så har det städats och röjts idag. Allt för att denna lägenhet ska se så mycket som möjligt ut som ett hem imorgon då mina kolleger kommer på glögg och pepparkakor!
Hoppas bara att pepparkakorna blir bra och att inte ni i fredagens nyheter får höra om hur en grupp arbetskompisar fick matförgiftning kvällen innan!
I och för sig har jag nu smakat på pepparkaksdegen och på några pepparkakor och än så länge lever jag. Som vanligt så blev det ju lite brända pepparkakor. Hemma i Ekenäs brukar jag kunna säga att de är gjorda för Pian. Hon/du gillar ju brända pepparkakor. Jag får väl hoppas att det finns någon här också som gillar brända pepparkakor annars får jag kanske sätta dem på posten till Finland.





Då var det det för denna gång!
Go natt!

Och en Tina Turner låt!
26:te är faktiskt ett ganska bra datum
Tina Turners födelsedag och min lönedag!
Tack för mig!

"I´m jealous"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar