lördag 10 november 2012

Happenings och information!

Det är bra att man får Finlandsbesök kan jag än en gång konstatera. Då kommer jag också ut och får bekanta mig med Örebro. Det är ju klart att en del vet jag ju redan men idag har jag då sett Örebro med lite andra ögon. Sedan har jag också fått hjälp med lite tekniska saker här gällande bloggen så nu kan jag meddela alla ni som har frågat varför man inte kan kommentera på bloggen utan konto eller lösenord eller så. NU går det, så nu förväntar jag mig många kommentarer!

Nu återstår då bara att lägga till en Tina Turner låt! "Don´t turn around"


2 kommentarer:

  1. Jeee för att man kan kommentera! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jess, det är härligt! :) Nu väntar jag mig många många kommentarer sedan Heidi! Ha det så bra!

      Radera