torsdag 8 november 2012

Mera massage och bowlingkväll med jobbet!

Igår var det mera massage på agendan igen. Jag över ju ännu bara på massagen men jag tror att det går riktigt bra! Hittills har det endast varit "nya" arbetskompisar som kommit på massage men igår var det två som återvände på sin andra massage! Gott betyg tycker jag och efterhand lär jag mig faktiskt en hel del nytt och det finns mer att lära mig ännu!

Sedan på kvällen blev det dags för lite bowling med arbetskompisarna! Riktigt roligt det med och så lite mat på det!
Idag har jag inte gjort mycket extra, städar och plockar lite här hemma, för imorgon ska jag få Finlandsfrämmande! En kompis kommer på besök och han har blivit lovad baileyskaka så antingen får jag baka lite ikväll ännu eller också blir det att baka imorgon innan han kommer!
Planen var från början att vi skulle gå på Ulf Lundell konsert här i Örebro imorgon kväll men tyvärr är konserten slutsåld! Nu får vi väl se vad vi hittar på!

Så mycket mera har jag inte att berätta just nu men jag återvänder med mera information i något skede!
Så nu återstår då endast en Tina Turner låt! Njut!

"What´s love got to do with it"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar