onsdag 27 november 2013

Dag 21: Disciplin/ Day 21: Discipline


Inatt regnade det och åskade riktigt och inte så lite heller men på morgonen sken solen igen så det var lätt att stiga upp! Jag filmade lite av åskvädret i natt och videon finns här nere.

Efter att jag hade kört pojkarna till skolan kom jag hem och dammsög och tvättade golv och sen var jag på länk. Jag brukar springa fram till grinden vid vägen och runt åkrarna men idag blev det mest att springa fram och tillbaka på vägen till och från grinden för det vad så blött kring åkrarna.

Det är disciplin på mig ibland mer än ibland. Helt otroligt att jag håller sådan ordning här. Det är helt annat än det jag gör hemma men i och för sig så har jag nog väl ordning och reda på jobbet till exempel också så det är väl bara det att jag behöver lite andra människor runt omkring mig för att bry mig tillräckligt. Inte vet jag, men disciplin har det också blivit gällande springandet. Försöker hålla det uppe och komma ut regelbundet. Det kan nog bli något av det här ännu.


Så mycket mer finns inte att berätta just nu! Ha det bra! Jag har det bra!
Kram







Först är det regnet som öser ner och sedan en blixt och buller och så höll det på hur länge som helst!
First rain pouring down and then a lightning and then tunder and it kept on for houres!


Last night it rained a lot and it was a tunder and lightning. I even got a video of the weather and it´s added here. But in the morning the sun was shining again.

After I had droven the boys to school I came home again and cleaned the house and then I went for a run.
I feel so disciplined right now. I can´t understand why I can´t be that all the time. I´m disciplined at work or if I have other people around me but not that often at home alone. Here I keep the order and try to get out running every other day.

Don´t have much more to tell right now. Take care! I´m doing well!
Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar